دردونه مندردونه من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

هدیه آسمونی

روز آزمایش

1392/11/14 13:10
نویسنده : الهه
178 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه صبح 21 آبان رفتم آزمایش خون دادم.خانومه گفت بیست دقیقه ای جوابشو میدم! با خودم گفتم چه خوب!لبخند ولی بعدش گفت جواب منفیه! باید تیتر بگیرم ساعت 8 شب آماده میشه!!!ناراحت فقط خدا میدونه چطوری اون روز رو به شب رسوندم و نزدیک ساعت 8 رفتم آزمایشگاه و جوابو گرفتم : بتا 136  !!!هورا

اون شب مصادف با شب تاسوعای حسینی بود.خدا رو شکر تو این شب به یادماندنی تو نی نی کوچولوی من خودتو نشون دادی و با اومدنت دل مامان و بابا رو شاد کردی.قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر سفید
29 آذر 92 22:23
سلام خاله جونیییییییییی خوش اومدی ب دل مهربون مامانتتتتتتتت هممون خوشحالیم خوش قدم باشی عزیز خاله
الهه
پاسخ
نیلوفر جونمممممم.فدات بشم عزیزممممم
مامان نی نی کوچولو
29 آذر 92 22:27
سلام مامان الهه گلامیدوارم که حال هر دوتاتون خوب خوب باشه گلم.عزیزم با اجازتون شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ما سر بزنید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیممواظب نی نی کوچولو باشی